Taso 1 – Oppimisen johtaminen on satunnaista ja epäjohdonmukaista
(4–6 pistettä)
Esihenkilötyössä korostuvat edelleen suorituksen ohjaus ja tehtävien jako, eikä oppiminen ole vielä osa arjen johtamista. Oppimistarpeita ei tunnisteta systemaattisesti, eikä niitä kytketä liiketoimintaan. Työmenetelmät ovat pääosin staattisia, ja oppimisen resurssit jäävät hyödyntämättä. Esihenkilöillä ei ole selkeää käsitystä oppimisen roolista osana strategista uudistumista.
Johtamisen kehittämisessä keskitytään:
Tällä tasolla organisaatio hyötyy erityisesti perustason oivallusten ja yhteisen kielen rakentamisesta: Mitä oppimisen johtaminen tarkoittaa nykypäivän työssä? Miksi se on tärkeää? Miten esihenkilöt voivat tukea oppimista osana arjen tekemistä? Valmennuksella luodaan yhteinen ymmärrys oppimisen ja uudistumisen merkityksestä ja aloitetaan käytännöllinen liikkeellelähtö.
Kuulostaako hyvältä? Nappaa kalenteriisi sopiva aika jutella kansamme tämän valmennuksen järjestämiseksi.